Felnőttképzés, képzési pályázatok

Az Európai Unió általános adatvédelmi rendelete

GDPR

2017. december 12. - Sämling Admin

Az Európai Unió általános adatvédelmi rendelete (GDPR) 2018. május 25-i időponttal lép hatályba. Az új, egységes adatvédelmi rendeletre azért volt szükség, mivel az eddigi irányelvek felett már eljárt az idő. Érthető, hiszen igazodnia kell a ma alkalmazott technológiákhoz is, melyek régen nem voltak jellemzők. Ilyenek például a felhőszolgáltatások is. A GDPR májustól minden tagországra egységesen érvényes és érvényes azokra a cégekre, melyek EU-n kívüli országból valóak, viszont kezelik az EU-s cégek vagy magánszemélyek adatait. 

gdpr.jpg

A rendelet legnagyobb változása talán az, hogy felváltja az eddigi irányelveket, ugyanis eddig csak ezek szolgáltak az adatvédelem alapjául. A GDPR-al kapcsolatban a legtöbben a hatalmas bírságokról olvashattak. A rendelet ugyanis jelentősen megemeli a jogsértések adatkezelői kockázatát a nemzeti adatvédelmi hatóságok komoly megerősítésével, amelyeknek többek közt árbevétel-arányos, de akár 20 millió euróig terjedő adatvédelmi bírság kiszabására is módja lesz a GDPR megsértése esetén. A rendelet egyes szakaszaira lebontva határozza meg, hogy azok megszegése és megsértése esetén mennyi lehet a bírság összege.

Érdemes tehát időben felkészülni a jövő évben életbe lépő GDPR-ra, ha szeretnénk elkerülni az akár jelentős összegű bírságokat. Az új rendeletek mellett megmaradt régi irányelvek is új összefüggések közé, új jogszabályi keretbe kerülnek. 

Ha szeretné átlátni és felkészülni az új GDPR rendeletekre, akkor jelentkezzen adatvédelmi képzéseinkre még most!

 

Adó-számvitel képzéseket szervező és fejlesztő vezető munkatársat keresünk!

kepzesszervezot_keresunk.jpg

Magyarország egyik legnagyobb és legismertebb üzleti képzéseket szervező vállalata, a Sämling Üzleti
Oktatási Központ (www.samling.hu) Adó- számvitel képzéseket szervező és fejlesztő vezető
munkatársat keres a szakmában dolgozók továbbképzéséhez – fejlesztéséhez. Munkatársunkkal
teljesítményhez kötött, vállalkozói szerződést kötünk.

FELADATOK:

  • Az adó – számvitel szakmában dolgozók szakmai fejlesztési igényeinek feltárása, a munkájukat meghatározó jogszabály változások és gyakorlati alkalmazásuk nyomon követése, képzésekben, konferenciákban megjelentetése, megszervezése, már most is működő szakmai közösségünk szervezése, fejlesztése
  • Az adó – számvitel szakma elismert, vezető szakembereivel történő folyamatos kapcsolattartás és velük történő közös szakmai fejlesztési lehetőségek kialakítása.
  • A szakma szereplőinek javasolt képzések, szoftverek, akkreditációk stb. feltárása, kialakítása.
  • A képzések, és egyéb szolgáltatások meghirdetése nyitott csoportok számára és vállalati kihelyezett formában is.
  • Kapcsolattartás a résztvevőkkel és hallgatókkal, előadókkal, szakmai szervezetekkel.
  • Szükséges adminisztráció biztosítása a már általunk kialakított folyamatok mentén.
AMIT KÍNÁLUNK:
  • Piacvezető cégnél karriert, a kiváló csapatban való dolgozás lehetőségét.
  • Sok tanulási lehetőséget világszínvonalú programjainkban és az Ön által szervezettekben. A szakma legkiválóbbjaival való alkotómunkát.
  • Rugalmas, változatos munkavégzést, önállóságot és szabadságot. Kihívást az innovatív munkavégzésre, „Önnek a szakma előtt kell járnia.” jeligére
  • Teljesítményarányos jövedelmet, meglévő portfóliót, ügyfélkört, marketinget, vállalkozói lehetőséget.
AZ IDEÁLIS JELÖLT:
  • Alapos, mély, sokrétű, széleskörű ismeretekkel rendelkezik adó - számvitel területen
  • Jó szervezési, kommunikációs képessége van
  • Előny, ha van felnőttképzési gyakorlata
  • Középszintű német és/ vagy angol nyelvtudással bír
  • Mércéje a kiválóság, nem elégszik meg a középszerűvel vagy csupán a jóval, kihívásokat keres
  • Marketing ismeretekkel és/vagy erős marketing affinitással rendelkezik
SZÜKSÉGES TAPASZTALAT:
5-10 év szakmai tapasztalat
 
MUNKAVÉGZÉS HELYE:
Budapest
 
Kérjük, jelentkezése elküldése előtt ismerje meg jelenlegi képzésportfóliónkat a www.samling.hu weboldalon elérhető információkon keresztül, és ezt követően küldje el önéletrajzát, motivációs levelét a katalin.welker@samling.hu e-mail címre!

Pénzügyek nem pénzügyi szakembereknek

Engedélyezett képzés

penzugy_nem_penzugyeseknek_kepzes_fb.jpg

A 3 napos pénzügyek nem pénzügyi szakembereknek képzés célja, hogy fejlessze a résztvevők ismereteit pénzügy és számvitel témakörökben annak érdekében, hogy mindennapi munkájuk és döntéseik során saját szakmai ismereteik mellett a pénzügyi és számviteli szemléletet is figyelembe vegyék.

Témakörök

Az alapozó pénzügyi képzésen a résztvevő ismereteket szerez az alábbi témákban:
• számviteli információs rendszer, számviteli alapfogalmak, pénzügyi kimutatások megértése;
• finanszírozási források (rövid és hosszú távon) megismerése;
• nettó forgótőke menedzsment és optimális forrásszerkezet kialakításának megismerése;
• pénzügyi kimutatások elemzése mutatókkal;
• stratégiai és operatív kontrolling alapjainak elsajátítása;
• beruházási döntések értékelésének megismerése.

Módszerek
 
A képzés módszertana a pénzügyi és számviteli alapfogalmakat, elméletet bemutató előadások valamint a megértést és a szemléltetést segítő esettanulmányok keveréke.
 
A képzési napok során nagy hangsúlyt helyezünk az interaktív tanulásra a résztvevők tapasztalatainak bevonásával. Különböző pénzügyi helyzeteket modellező esettanulmányok megoldásával, a sikeres pénzügyi megoldások saját élményű megtapasztalása, elemzése és kiértékelése valósítható meg.


Azoknak ajánljuk ősszel induló képzésünket, akik VEKOP/GINOP képzési pályázati forrásból finanszírozzák a képzést. 
További információ a Munkahelyi képzések támogatása pályázatokról itt.

További részletekért látogasson el honlapunkra!

Hatékony toborzás képzés

Avagy hogyan találja meg a hiányszakmák legjobb jelöltjeit?

hatekony_toborzas_facebook.jpg
A képzés célja, hogy olyan ismereteket adjon át, melynek köszönhetően a résztvevők képessé válnak megtalálni olyan munkakörökbe a megfelelő jelölteket, ahova eddig nem voltak képesek.
Célunk továbbá, hogy olyan használható megoldásokat javasoljunk, amelyekkel hatékonyabb lesz a kiválasztás és költséghatékonyabb módon tudja elérni a kívánt munkaerőt. Egy jól megfogalmazott, kreatív álláshirdetéssel sokat spórolhat.

Amiről szó lesz a képzésen:
 
1. Mik a fő különbségek a megszokott és az eredményes álláshirdetések között.
2. Álláshirdetés írás legfontosabb szabályai.
3. Álláshirdetés írás műhelymunka (gyakorlat).
4. Álláshirdetés a Facebook-on?
5. Munkáltatói márkaépítés.
6. Toborzási módszerek az álláshirdetésen túl.

Kinek ajánljuk?
 
- Vezetőknek, akik maguk intézik új kollégájuk felvételét, és igazán jó munkatársakat szeretnének a csapatukba. Nem gond, ha még nem írt álláshirdetést, nem volt a LinkedIn-en, nem csinált Facebook álláshirdetési kampányt, mert a tréningen az alapoktól kezdünk és a gyakorlati részben lesz idő belerázódni.
 
HR szakembereknek, akik már komoly rutinnal rendelkeznek toborzási kérdésben, azonban nem elégedettek az eredménnyel, még jobbat, még eredményesebbet szeretnének. Ugyan a tréningen az alapoktól fogjuk kezdeni, azonban nagyon magas szintig jutunk el. Rengeteg új, naprakész, korszerű ismeretet szerezhet meg, sőt még a gyakorlásra is lesz mód.
 
HR tanácsadóknak, fejvadászoknak, akik talán a legjobban képben vannak a legújabb toborzási technikákkal, de lehet (biztos), hogy még nekik is tudunk újat mutatni!

Tekintse meg Oktatónk, Kelkó Tamás szakmai cikkeit a témával kapcsolatban:

Bevezetés a HR-be - Engedélyezett képzés

A képzés célja
A képzés sikeres elvégzésével a résztvevő általános és alapszintű ismeretekhez jut a HR kulcsterületeit érintően. Megismeri, hogy egy szervezetben milyen HR tevékenységre és folyamatokra van szükség és ezáltal megfelelő módon tudja illeszteni személyes céljait és megoldásait a HR-rel való kapcsolódások során.
hr_oldal_kep1.jpg 
Kinek ajánljuk?
 
A 3 napos tanfolyam minden olyan személy számára szól, akinek bármely okból együtt kell működnie a HR szakemberekkel, vagy HR folyamatokban nem szakmai szereplőként részt kell vállalnia, illetve szeretné elsajátítani a HR alapjait.
 
A résztvevő a képzés elvégzése után:
- tudatosítja a HR szerepét a vállalatok/intézmények működésében,
- megérti a kompetencia alapú HR lényegét,
- megismeri a HR legfontosabb eszköztárát,
- olyan munkajogi alapismeretekre tesz szert, amelyek alapján képes megbecsülni egy HR jellegű probléma jogrend szerinti súlyát.

Azoknak ajánljuk ősszel induló képzésünket, akik VEKOP/GINOP képzési pályázati forrásból finanszírozzák a képzést. 
További információ a Munkahelyi képzések támogatása pályázatokról itt.
További részletekért látogasson el honlapunkra!

Engedélyezett Online Marketing képzés!

Azoknak ajánljuk képzésünket, akik pályázati forrásból finanszírozzák a képzést.
További információ a Munkahelyi képzések támogatása (GINOP/VEKOP) pályázatokról itt.
online_marketing_ismeretek_engedelyezett_kepzes.jpg 
Tanegységek
 
 Marketing stratégia
marketing stratégia tervezés esettanulmányokkal: célok, eszközök ...
 Weboldal
milyen a jó weboldal: UX alapok, SEO alapok, Google Analytics, landing oldal tervezés
 Hirdetési rendszerek
PPC (Adwords, Facebook, ETARGET ...), banneres hirdetések
 Közösségi marketing
szóbeszéd marketingtől Facebookon át a tartalommarketingig

Cél
 
A képzés célja, hogy elsősorban kis- és középvállalatok szakembereinek segítsen a leginkább hatékony internetes marketinget saját stratégiájuk alapján felépíteni és a szükséges eszköztárat hatékonyan működtetni, valamint mérni a stratégia és marketingtevékenység eredményét.

További részletekért látogasson el honlapunkra!

Új, engedélyezett Projektmenedzsment képzés!

Engedélyezett képzésünket azoknak a szervezeteknek ajánljuk, amelyek VEKOP vagy GINOP pályázatok forrásaiból szeretnék finanszírozni munkatársaik fejlesztését.

A képzés célja
Olyan szakembereket képzünk, akik a projektmenedzsment ismereteket elsajátítva kézben tartják a teljes projektfolyamatot, átlátják a rendelkezésükre álló mechanizmusokat, és képesek sikerre vinni az összetett projekteket.

Kiknek ajánljuk?
A projektek tervezésében, megvalósításában érdekelt munkatársaknak, a projektek koordinálásáért és vezetéséért felelős szakembereknek.

Aki képzésünket elvégzi:
  • Ismeri a projektek legfontosabb tulajdonságait és a környezeti tényezők hatásait
  • Tudja, mi a különbség a sikeresen megvalósuló és a kudarcos projekt között
  • Tudja, hogyan lehet a projektmenedzsmentet bevezetni egy vállalat életébe
  • Képes a projektek megfelelő dokumentálására, értékelésére
  • Rendelkezik a szükséges módszer-kompetenciákkal
  • Képes a projektben eredményesen közreműködni, illetve azt koordinálni, vezetni
  • A projektmegvalósításban közreműködőket motiválja, a projekt során adódó konfliktusokat alap szinten kezeli

További részleteket a képzésről itt találhat >>

Cégcsoportunk további engedélyezett képzéseit (48) itt találja >>

 

 

Excel képzések most 15% nyári kedvezménnyel!

Jelentkezzen bármelyik őszi, vagy téli Excel képzésünkre most 15% kedvezménnyel augusztus 31-ig!

Egy napos, átfogó Excel tanfolyamok az alapoktól egészen a profi szintig szakértő oktatókkal, nyitott és vállalati kihelyezett képzési formában.

Gyakorló szint:

Excel rutinok és függvények - Ismerje meg az alapvető Excel rutinokat és a legfontosabb függvényeket! Időpontok: 2017. szeptember 20. és november 8.

Excel kimutatások / Pivot tábla Excel képzés a prezentálható kimutatásokért. Időpontok: 2017. október 4. és november 22.

Haladó szint:

Excel függvények+ Egy nap alatt több mint 50 db hasznos függvényt, sok gyakorlati tippet és trükköt, valamint számos gyakorlati példát ismertetünk.  Időpontok: 2017. szeptember 27. és november 15.
Excel felsőfokon Excel képzés a profi adatkezelésért. Időpontok: 2017. október 11. és december 6.

 - Excel makróhasználat - Excel képzés az automatizálható munkáért. Időpontok: 2017.október 18. és december 13.

További részletekért látogasson el weboldalunkra!

Nyári online kedvezmény!

nyari_kedvezmeny_2.jpg
Június és augusztus között induló online képzésekre most 
15% kedvezményt biztosítunk!

Részletek

 

Online HR képzések

- Munkajogi alapok online képzés
Munkajogi alapismeretek 1 nap alatt érthetően, rendszerezve, remek oktatóval.

- HR adminisztráció online képzés
A hibátlan adminisztrációs tevékenység.

Online kreditpontos képzések

- ONLINE Mérlegképes továbbképzés 2017 (vállalkozási szak)  
Mérlegképes könyvelőknek - vállalkozási szakon - 16 kreditpont,
Adótanácsadóknak, adószakértőknek, okleveles adószakértőknek 8 kreditpont,
Könyvvizsgálók részére 4 kreditpont.

- 5 fontos és időszerű IFRS a gyakorlatban - (IFRS szak) 
Főbb témák: IFRS 15 (vevők), IAS 37 (céltartalék, függő követelés, kötelezettség), IFRS 1 (áttérés), IFRS 8 (működési szegmensek), IAS 10 (fordulónap utáni események). Mérlegképes könyvelőknek 4 kreditpont IFRS szakon, számvitel témakörben, Könyvvizsgálók részére 2 kreditpont.

- ONLINE IFRS+Vállalkozási szakos képzési csomag
Teljesítse egyben az IFRS és Vállalkozási szakok teljes éves kreditpont kötelezettségét!

- Befektetett eszközök - online IFRS képzés
FIGYELEM! Mérlegképes könyvelőknek nem biztosítunk ezen a képzésen kreditpontot. Könyvvizsgálók részére 2 kreditpontot nyújtunk.


Online Főkönyvelői klub képzések

Tagjaink évente 20 (120 perces) előadást tekinthetnek meg kedvező áron, valamint jogosultak 16 kreditpontot biztosító online mérlegképes továbbképzésünkre.


Jelenleg elérhető online előadásaink, melyek külön-külön is előfizethetőek:

- Költségtérítés, juttatás, cafeteria 2017. online előadás
Ismerje meg a költségtérítés adózását (kiküldetés, munkába járás) és a cafetériában adható juttatásokat és azok költségterheit!

- Áfa aktualitások - online előadás
A számlázás során ki az adóalany, a teljesítési hely meghatározása, stb. Ezekben a kérdésekben segít eligazodni a konkrét tapasztalatok, bírósági jogesetek alapján ez az előadás.

- A 2017-es munkajogi változások és az Mt. legújabb ítélkezési gyakorlata - online előadás
A Munka Törvénykönyve 2017-es változásai és a törvény értelmezését segítő friss kúriai ítélkezési gyakorlat.

- A házipénztár 2017-ben, a kedvezményes adózás és az ingatlan áfa - online előadás
Ismerje meg az ingatlan áfa, a kedvezményes adózás és a házipénztár változásait 2017-ben!

- 2017-es környezetvédelmi termékdíj - online előadás
A 2017-es környezetvédelmi termékdíjjal kapcsolatos változások és néhány fontos szabályozási területe!

- Az online számlázás előnyei és hátránya - online előadás
Összesítések és elemzések a kiállított számlákról, számla korrekciók, egyeztetési lehetőségek: áfa ellenőrzés, a számlák sorszámtartományának vizsgálata

Finanszírozza képzéseit pályázati forrásból!

A Széchenyi 2020 keretében megjelentek a Munkahelyi képzések támogatása pályázatok.

A felhívások legfőbb célja, hogy az alkalmazottak foglalkoztathatóságának, a munkavállalók munkahelyi készségeinek és kompetenciáinak javítása révén növekedjen a vállalkozások versenyképessége.
 adult-1868003.jpg

FIGYELEM! 

A felhívásokhoz kapcsolódóan nagyszámú ügyfélszolgálati megkeresés érkezett be. Mindezek alapján az Irányító Hatóság a támogatási kérelmek beadhatóságának kezdeti határidejét elhalasztja a felhívások felülvizsgálata és pontosítása idejére. A módosításokról és a beadás új időpontjáról közleményben ad majd tájékoztatást, kérjük, kövessék figyelemmel a www.palyazat.gov.hu oldalon megjelenő híreket.

A módosítások megjelentetését követően az Irányító Hatóság megfelelő időt fog biztosítani a változások feldolgozására és a beadásra való felkészülésre a támogatást igénylők számára, mielőtt megnyílna a beadás lehetősége. Részletek

Engedélyezett képzéseink
Pénzügyek nem pénzügyi szakembereknek E-000240/2014/D001
Bevezetés a HR-be E-000240/2014/D002
Pénztárkezelő és valutapénztáros OKJ E-000240/2014/A001
Irodai üzemeltető képzés E-000240/2014/B001
Online marketing ismeretek engedélyezés alatt
Cégcsoportunk engedélyezett képzései További 33 tréning itt.


További információért látogasson el honlapunkra:
http://www.samling.hu/palyazatok